Tallinn põleb - PEATAGE EDGAR! - Vaba teema - Foorum - LHV finantsportaal

LHV finantsportaal

Foorum Vaba teema

Tallinn põleb - PEATAGE EDGAR!

Kommentaari jätmiseks loo konto või logi sisse

  • "karlsson25"
    "iffkillla"
    Ja sa oleks teinud mida?


    Mina lammutaksin kõik majad Tallinnas, et autodele ruumi juurde teha. Või siis mööduksin sinust kõnnteed mööda, sest kergliikuriga on see lubatud. Mida sina seal ummikus teeksid?

    Ära hakka keerutama. See ma poleks nii jätnud tähendas ikka midagi muud.

    Sa pole vist elus ummikut näinud kui arvad, et videos oli ummik. See on tavaline tipptunni linnaliiklus.

    Aga mis ma ikka oleks teinud. Istunud soojas autos, rüübanud kohvi, kuulanud mõnda huvitavat podcasti ja vaadanud imestades aknast, et kes see tola veebruarikuus oma vokiga autode vahel sõtkub.
  • Umbes nagu elu ja liiklusega zen-rahus elav Koit
  • Iga asja jaoks oma aeg ja koht. Mul on ka kaks jalgratast, aga millegipärast ei tule mulle mõttesse minna nendega keset talve tipptunni linnaliiklusesse autode vahele mingeid oma väljamõeldud õigusi taga ajama.
  • "iffkillla"
    Iga asja jaoks oma aeg ja koht. Mul on ka kaks jalgratast, aga millegipärast ei tule mulle mõttesse minna nendega keset talve tipptunni linnaliiklusesse autode vahele mingeid oma väljamõeldud õigusi taga ajama.


    Aga kas suvel lähed? Tipptunni ajal või tipptunni välisel ajal? Sõiduteele rattaga? Või kütad mööda kõnniteid?
  • Eks see oleneb liiklustihedusest ka kus sõita. Nagu ka eelpool viidatud, seadus lubab kõnniteel sõita kui autoteel on seda ebamõistlik teha.
    Igaksjuhuks täpsustan ka, et mul on "tavalised" jalgrattad, mitte ma ei käi kuskil tihedas liikluses end kileviinerdatuna carbonrattaga oimetuks sõitmas ja kui keegi ei aksepteeri "fuck off, here i come" suhtumist siis end lärmakalt ja veheldes välja elamas.
  • Mina ootan väga seda aega, et õues toimuv misiganesseeon läbi saaks ja tuleks aeg, kus saab jälle kiiremad käigud ära teha ratta, tõuksi või isegi kastiratta peal. Praegu on väga raske endale põhjendada, miks peaks seda jama taluma, mis kõnniteedel toimub. Eile jalutasin sõbraga paarsada meetrit Balti Jaama veinibaarist paarsada meetrit koju ja jälle on tükiks ajaks kadunud huvi kasutada jalakäijana Tallinna talvist taristut. Mulle lihtsalt ei meeldi kui mul on külm, ligane, rõve ja libe olla. Kui kellelegi meeldib, siis andku minna.

    Boonuspunktina soovitaks seda kõike katsetada lapsevankriga. No ütleme näiteks, et ma tahaks minna Kadriorgu lastemuuseumisse. Autoga võtab see max 15 minutit. Kui tahaks seda teha ühistranspordiga, siis:
    kõigepealt tuleb kuidagi saada läbi Kalamaja trammipeatusesse, trotsides jääd, lumevalle, auke, lompe ja 30cm laiuseid "kõnniteid" millede keskele on paigaldatud elektripostid ja 3 UPSi kaubikut;
    trammipeatuses avastad, et Kadrioru suunal käib tunnis 3-4 trammi, ooteaeg vähemalt 15 minutit;
    avastad, et madala sissekäiguga tramme käib tunnis ainult 1-2. lapsevankriga on põhimõtteline lootus, et äkki keegi aitab, ratastooliga -- toredat ootamist
    vahepeal on taevast langenud jäävihm ning muutnud ooteplatvormi killasjääga uisuväljakuks. proovid tuule ja jäite eest varjuda peatusesse, aga sellel puuduvad seinad ja 5cm "katus" toimib lihtsalt räästana. Tõmbad kapuutsi koomale, aga jää peksab horisontaalselt näkku. mõtled kas oodata 48 minutit madalat trammi või leiad mõne onu kes vankriga üles aitab. jnejnejne
    selles mõttes et.... ma ei tea, ma läheks ikka autoga vist.
  • "siretsch"
    Mina ootan väga seda aega, et õues toimuv misiganesseeon läbi saaks ja tuleks aeg, kus saab jälle kiiremad käigud ära teha ratta, tõuksi või isegi kastiratta peal. Praegu on väga raske endale põhjendada, miks peaks seda jama taluma, mis kõnniteedel toimub. Eile jalutasin sõbraga paarsada meetrit Balti Jaama veinibaarist paarsada meetrit koju ja jälle on tükiks ajaks kadunud huvi kasutada jalakäijana Tallinna talvist taristut. Mulle lihtsalt ei meeldi kui mul on külm, ligane, rõve ja libe olla. Kui kellelegi meeldib, siis andku minna.

    Boonuspunktina soovitaks seda kõike katsetada lapsevankriga. No ütleme näiteks, et ma tahaks minna Kadriorgu lastemuuseumisse. Autoga võtab see max 15 minutit. Kui tahaks seda teha ühistranspordiga, siis:
    kõigepealt tuleb kuidagi saada läbi Kalamaja trammipeatusesse, trotsides jääd, lumevalle, auke, lompe ja 30cm laiuseid "kõnniteid" millede keskele on paigaldatud elektripostid ja 3 UPSi kaubikut;
    trammipeatuses avastad, et Kadrioru suunal käib tunnis 3-4 trammi, ooteaeg vähemalt 15 minutit;
    avastad, et madala sissekäiguga tramme käib tunnis ainult 1-2. lapsevankriga on põhimõtteline lootus, et äkki keegi aitab, ratastooliga -- toredat ootamist
    vahepeal on taevast langenud jäävihm ning muutnud ooteplatvormi killasjääga uisuväljakuks. proovid tuule ja jäite eest varjuda peatusesse, aga sellel puuduvad seinad ja 5cm "katus" toimib lihtsalt räästana. Tõmbad kapuutsi koomale, aga jää peksab horisontaalselt näkku. mõtled kas oodata 48 minutit madalat trammi või leiad mõne onu kes vankriga üles aitab. jnejnejne
    selles mõttes et.... ma ei tea, ma läheks ikka autoga vist.


    Saan sellest kõigest aru ja nõustun täielikult. Olgu tänatud see, kes leiutas takso! Ja miks Tallinnas siiani veel elektritaksot ei ole, Tartus juba ammu on. Vähemalt mina Tallinnas ei tea. Kes teab, andku märku.
  • https://m.arenaev.com/ethiopia_is_ready_to_ban_ice_vehicles_immediately-news-3101.php
    Etioopia plaanib riigis fossiilautod täielikult keelata, kuna need viivad riigist importnafta abil raha välja. Selle eest on neil aga elekter 100% taastuvenergiast. Huvitav fakt, vaid 50% kodanikest on üldse olemas püsiv elektriühendus. See on veel Aafrika kohta ilmselt hea tulemus. Allikas: https://www.cia.gov/the-world-factbook/countries/ethiopia/
  • "karlsson25"
    "siretsch"
    Mina ootan väga seda aega, et õues toimuv misiganesseeon läbi saaks ja tuleks aeg, kus saab jälle kiiremad käigud ära teha ratta, tõuksi või isegi kastiratta peal. Praegu on väga raske endale põhjendada, miks peaks seda jama taluma, mis kõnniteedel toimub. Eile jalutasin sõbraga paarsada meetrit Balti Jaama veinibaarist paarsada meetrit koju ja jälle on tükiks ajaks kadunud huvi kasutada jalakäijana Tallinna talvist taristut. Mulle lihtsalt ei meeldi kui mul on külm, ligane, rõve ja libe olla. Kui kellelegi meeldib, siis andku minna.

    Boonuspunktina soovitaks seda kõike katsetada lapsevankriga. No ütleme näiteks, et ma tahaks minna Kadriorgu lastemuuseumisse. Autoga võtab see max 15 minutit. Kui tahaks seda teha ühistranspordiga, siis:
    kõigepealt tuleb kuidagi saada läbi Kalamaja trammipeatusesse, trotsides jääd, lumevalle, auke, lompe ja 30cm laiuseid "kõnniteid" millede keskele on paigaldatud elektripostid ja 3 UPSi kaubikut;
    trammipeatuses avastad, et Kadrioru suunal käib tunnis 3-4 trammi, ooteaeg vähemalt 15 minutit;
    avastad, et madala sissekäiguga tramme käib tunnis ainult 1-2. lapsevankriga on põhimõtteline lootus, et äkki keegi aitab, ratastooliga -- toredat ootamist
    vahepeal on taevast langenud jäävihm ning muutnud ooteplatvormi killasjääga uisuväljakuks. proovid tuule ja jäite eest varjuda peatusesse, aga sellel puuduvad seinad ja 5cm "katus" toimib lihtsalt räästana. Tõmbad kapuutsi koomale, aga jää peksab horisontaalselt näkku. mõtled kas oodata 48 minutit madalat trammi või leiad mõne onu kes vankriga üles aitab. jnejnejne
    selles mõttes et.... ma ei tea, ma läheks ikka autoga vist.


    Saan sellest kõigest aru ja nõustun täielikult. Olgu tänatud see, kes leiutas takso! Ja miks Tallinnas siiani veel elektritaksot ei ole, Tartus juba ammu on. Vähemalt mina Tallinnas ei tea. Kes teab, andku märku.


    ma saan aru, et sa oled idioot, aga et nii idioot, see on üllatus?
  • "siretsch"
    Mina ootan väga seda aega, et õues toimuv misiganesseeon läbi saaks ja tuleks aeg, kus saab jälle kiiremad käigud ära teha ratta, tõuksi või isegi kastiratta peal. Praegu on väga raske endale põhjendada, miks peaks seda jama taluma, mis kõnniteedel toimub. Eile jalutasin sõbraga paarsada meetrit Balti Jaama veinibaarist paarsada meetrit koju ja jälle on tükiks ajaks kadunud huvi kasutada jalakäijana Tallinna talvist taristut. Mulle lihtsalt ei meeldi kui mul on külm, ligane, rõve ja libe olla. Kui kellelegi meeldib, siis andku minna.


    Mingil veidral moel ma olen sellel talvel näinud Tallinna kergliiklusteedel palju rohkem jalgrattureid kui varasematel aastatel. Olgu siis tee värske lumega kaetud, sahatud või jäine. Olgu õues või -15 kraadi külma või lihtsalt vastik tuuline talveilm - kui tunnikeseks välja minna, siis on kindel, et keegi ikka vastu või mööda sõidab ja tavaliselt näed ikka kümmekond inimest jalgrattal ära. Ja ei ole ainult fatbike'idega (neid on üksikuid), vaid üsna tavalistel maastiku- või linnaratastel tulevad vastu.
    Talvisel rattasõidul on muidugi omad riskid ja hulka ebameeldivusi. Juba varustus ja riietus peaksid olema sellised, millega külm ei hakka.
    Ja see jutt ei tähenda, et kõik peavad nüüd tingimata hakkama aastaringselt jalgrattaga sõitma. Samas need empiirilised vaatlused kinnitavad, et kui soov on siis saab küll aastaringselt rattaga liigelda. Võib-olla mingitel päevadel on ebameeldivam kui teistel, aga saab.

  • Draax, inimesed üritavad end kätte võtta ja teevad rohkem sporti lihtsalt. Pole ka suurt COVIDi lainet, mis tekitas hiljuti hirmu õue minna. Nüüd ollakse aru saanud, et kerge COVIDi levimise tõttu ja ka muudel põhjustel on liigutamine lihtsalt vajalik, muud moodi ei saa. Ka halva ilmaga.

    Kuna tehakse sporti, mitte ei üritata jõuda punktist A punkti B (ühest linna servast teise), siis saab alati sporditegemise katkestada, kui enesetunne näitab halvenemist. Siis saab minna auto juurde, ratta sellele pakkida ja koju sõita.

    Ehk siis tegu on absoluutselt teistsuguse nähtusega, kui see mida propageerivad igasugused propellerkompuutrid.
  • "ttrust"
    Draax, inimesed üritavad end kätte võtta ja teevad rohkem sporti lihtsalt.


    Seda väidet ma ära ei osta.
    Need kes päriselt rattasporti teevad, väntavad ikkagi talvisel ajal pigem pukki. Need jalgratturid on ikka lihtsalt punktist A punkti B liiklemas. Sporditegemiseks liigituvad need talvised olud liiga ohtlikuks.

  • Need mõned toidukullerid ja segased kes rattaradu talvel kasutavad ei muuda ROI-d mõistlikuks. Eks sõltub vaatluskohast aga mu jalutuskäikudel nähtu küll kuidagi ei kinnita, et autodega inimeste ärapeletamine -kelle tagasimeelitamiseks linn nüüd raha kulutab- mõistlik oleks. Võib ju unistada mingist Oulust või Hollandist, aga reaalsuses ei saa need rajad mingit korraliku kasutust, isegi mitte keset suve. Unistajad muidugi laamendavad edasi.
  • "Draax"
    "ttrust"
    Draax, inimesed üritavad end kätte võtta ja teevad rohkem sporti lihtsalt.

    Seda väidet ma ära ei osta.
    Need kes päriselt rattasporti teevad, väntavad ikkagi talvisel ajal pigem pukki. Need jalgratturid on ikka lihtsalt punktist A punkti B liiklemas. Sporditegemiseks liigituvad need talvised olud liiga ohtlikuks.

    Ei tea, kui Talvisel ajal mina jalgratturit olen kohanud, siis enamus neist paistab olevat sporti tegemas. Ka lihtsalt niisama rattaga ringi tiirutamine, ilma spordiriietust kandmata on tegelikult spordi tegemine. Ma pole kohanud jalgrattureid vähemalt mitte seda tegemas, et hommikul vaja jalgrattaga tööle jõuda ja õhtul tagasi rattaga poodi ja koju jõuda. Isegi suvel kohtab mõnda üksikut sellist kes rattaga tööle saabub.

    Oulu tähendab ülikooli. Tartu tähendab ülikooli. Kas Tartus on üliõpilased rataste peale kolinud? Tänapäeva ei tea, omal ajal Tartus nii polnud, ausaltöeldes polnud ka vajadust - kõik kohad Tartus olid jalutustee kaugusel. Hollandis, Belgias, Taanis on lihtsalt kliima teine. Seda on siin juba ammu läbi korratud. Jalgratta omamine Tallinnas tähendab tihti ka seda, et pead aeg-ajalt võitlema probleemiga, et jalgratas varastatakse ära.
  • "Draax"


    Mingil veidral moel ma olen sellel talvel näinud Tallinna kergliiklusteedel palju rohkem jalgrattureid kui varasematel aastatel. Olgu siis tee värske lumega kaetud, sahatud või jäine.


    Mitte kergliiklusteedel vaid kõnniteedel.

  • Täna oli küll igatahes lausa lust sõita. Ka kergliiklusteed on juba 99% lume- ja jäävabad.
  • "karlsson25"
    Täna oli küll igatahes lausa lust sõita. Ka kergliiklusteed on juba 99% lume- ja jäävabad.


    Idioot, Tallinn ei ole veel terve Eesti
  • Olen viimastel päevadel liigelnud nii jalatsi kui autotsi nii Kalamajas kui Nõmmel. Nõmmel jalgsi käimine on praegusel ajal ikka puhas suitsiid - Kalamajas sai hakkama. Eelmise sulalaine ajal lükati korra-paar Nõmmel ka lund, otse majaomanike puhastatud väravate ette, kus see siis kenasti ära külmus ja senini veel eksisteerinud jalgsi kõndimiseks sobinud kohad tuksi keeras. Ja kõrgemad lumehunnikud tehti muidugi tänavanurkadele. Nähtavus neil parema käe reegli alusel toimivatel ristmikel on kõige tüünemalt öeldes huvitav.
    Idiootide linn. Pehmemalt väljendada mina end ei oska.
  • "Marvin"
    Olen viimastel päevadel liigelnud nii jalatsi kui autotsi nii Kalamajas kui Nõmmel. Nõmmel jalgsi käimine on praegusel ajal ikka puhas suitsiid - Kalamajas sai hakkama.


    Ega see autotsi liikumine ka väga palju parem ei olnud. Vähem kasutatavatel tänavatel laiutab lausjää ja tänane päike suutis sellele isegi pisikese veekihi välja meelitada. (Õnneks oli ilm siiski piisavalt külm). 15kmh liikuva sõiduki pidama saamiseks pidid naastud omajagu vaeva nägema. Enne kui tuleb AGAENAMIKUTALVESTSULPOLEJUVAJA juttu tulema, tuletan meelde, et ka Varundus backup tehakse eelkõige selleks, et seda MITTE KUNAGI vaja ei oleks, aga kui tõesti ON VAJA, siis on võtta. Ühtlasi tervitame seda toredat noormeest, kes kõrvaklapid peas, tagasi vaatamata sõiduteele hõppas ja kelle päästsid halvimast naastrhevid, SVSK ja kiire reaktsioon.

  • Päevakaja-teemast siia:
    "tonis"
    Kunst kuulub rahvale?

    Paistab et kesikud on lükanud kesik Aivar Riisalu (296 häält 2023a Riigikogu valimistel) meedia ette - asja lahendamiseks, et ta tänavatelt need futuristlikud pildid ära kaotaks. Ukraina põgenikud on Aivari poolt asjale ette rakendatud jne... EPL artikkel paywalli taga.
    Aivarile öeldi, et "mine ja vanemda oma linnaosa!"
  • Kesikud tahtsid neist linnatänavatel olevatest purukslastud fotodest lahti saada, aga kuna juriidiliselt ja poliitiliselt ei saanud neid ära keelata, hakkas pihta mingi muu süsteemi kiire otsimine, milleks lükati abilinnapea Riisalu telekaamerate ette ja mees pandi tegutsema.
  • See on juba ammu teada asi, et kui tibla kiunuma hakkab, siis on midagi õigesti tehtud.
  • Need purukslastud fotod võivad eetiliselt ja esteetiliselt meeldida või mitte meeldida, aga need on väga tänuväärne materjal - teatav seltskond näitas järjekordselt, et kes on päris tiblad siinmail.
    Üritati välja tuua küll eetilis-esteetilisi väärtusi fotode vastu, aga suhtumisest ja jutust kumab välja tegelik sisu: need fotod paljastavad tiblade ülikallist deržaavat / roodinat ja seetõttu on need pildid lubamatud.
  • Kasu saanud ettevõtte jaoks täitsa okei otsus ju. Servituuditasu pole keegi tagasi tõstnud ja valitsuse erakorralise otsusega antud €40m @ 2% laenu ei hakatud isegi uurima. Kui keegi üldse teise järjekoha hüpoteegi vastu laenu oleks andnud, siis oleks see maksumaksja antud laenust 6-aastase perioodi peale vähemalt 20-25m kallim olnud.
  • "karlsson25"
    https://ekspress.delfi.ee/artikkel/120278615/prokuratuuri-suur-voit-porto-franco-protsess-toi-ringkonnakohtus-koigi-kohtualuste-suudi-moistmise
    Suurepärane! Vähemalt mingigi õiglus meil on ja organid teevad oma tööd. Ka Laanet sai põhjusega süüdistuse.


    Läheb vist söömiseks?
  • Kes teist täna siis Ekre ummikus seisis? 😀
  • Kujuures mina toetan Ekre aktsiooni! Päriselt ka! Ainult, et 10 min asemel võiks Ekre korraldada liiklusesse tropid näiteks 3h igal esmaspäeval. Saaks linna kiirelt ratast kasutavaid inimesi juurde.
  • Kas sa panid tähele, et suuremad meeleavaldused ei toimunud Tallinnas? Nüüd võta ratas ja sõida uurima, miks see nii oli. Äkki saad silmaklapid lõpuks eest.
  • Miks EKRE peab eraldi neid seisakuid korraldama kui Keskerakonnal on see õnnestunud juba mitu aastat järjest ilma suurema organiseerimisetagi? Õppida tuleks sellest!
  • "siretsch"
    Miks EKRE peab eraldi neid seisakuid korraldama kui Keskerakonnal on see õnnestunud juba mitu aastat järjest ilma suurema organiseerimisetagi? Õppida tuleks sellest!

    Antsla linnakeses, kus seekordne ülevabariigiline (mis nõuka-aegne sõna!) EKRE protestiaktsioon toimus, pole kesikud võimul ja seega jäid tänavad põhjalikult üles kaevamata.
    Inimesed võtsid agaralt EKRE protestiaktsioonist osa kas veebist uudiseid lugedes või telekast päevauudiseid jälgides.
    Järgmine EKRE ülevabariigiline protestiaktsioon liiklusseisakute tekitamise näol toimub Tõrva linnakeses.
  • Kui ma vaatan Tallinna linnavolikogu fraktsioone, siis kesikute 34 liiget + EKRE 6 liiget = 40 liiget kokku. Teeb noatera-peal enamuskoalitsiooni küll. Volikogus on 79 liiget.
    Kui need mõlemad kokkuleppele saavad, siis Kört-Pärtel Tore sõidab ummikusse oma pingutustega .

    Sotsialistlik partei ei ole kokkulepet saavutanud 2 asja ümber: kas lahkuda koostööst kesikutega ja samas kas minna koalitsiooni EKRE-ga. Vaieldakse ja sipeldakse omavahel ägedalt, ultimaatiumid lendavad. Paistab, et vastuseis EKRE-ga koalitsiooni mineku üle on suurem kui kesikutega koalitsioonis jätkamisele.
    https://www.delfi.ee/artikkel/120279980/heakskiit-korruptsioonile-voi-koostoo-ekrega-tallinna-sotsid-ei-suuda-voimuvahetuse-osas-uksmeelt-leida
  • Kesikutel on 33 liiget, sest Gräzin hüppas üle. Lisaks on Aas ja Mölder fraktsioonitud. Kõik oleneb sotsidest.
  • Kas te päriselt ka kujutate seda valitsemist ette, kus on neli osapoolt ja valimisteni on jäänud 15 aastat. Igal parteil oma abilinnapea, kes üritab iga hinna eest pilti saada. Lisaks on sotsidel hetkel kaotada rohkem: kolm abilinnapead, pluss volikogu esimees, kui välja arvata hetkeline mainekahju.
  • Kui EKRE ei sobi kesikutele koalitsioonipartneriks, siis IRL sobib kesikutele paremini. Mis takistaks IRL-i võtta? Mitte miski.
    Sotsialistid seda teavad, kuigi keegi sellest ei räägi : lähed väiksema partneriga koalitsioonist, võetakse sinu asemel keegi teine, elu läheb vanaviisi edasi, sind on visatud marjamaalt karjamaale ja suurt koalitsiooni ei tekigi, mis sind marjamaale tagasi tooks.
  • "vaits"
    https://www.err.ee/1609293252/sotsid-otsustasid-koalitsioonist-keskerakonnaga-lahkuda


    Jumal tänatud! Õhus oli ka Ekre ja Keskerakond aga oleksin valmis kergemat sorti mürki võtma, et see oleks tähendanud rattastrateegia ja ühistranspordi igasuguse arengu kohest lõppemist.
    https://www.err.ee/1609292790/laanemets-tallinnas-voib-tekkida-hoopis-keskerakonna-ja-ekre-liit
  • https://www.postimees.ee/7987086/sotsid-umbusaldavad-kolvartit-ossinovskile-terendab-linnapea-koht

    Uskumatu! Kas tõesti kõik need sõpradele ja "kolmandik sulas" hanked kõigel mida Tallinn tellib ja siin arendatakse saavad läbi?


  • Kört-Pärtel pingutas, mis ta pingutas, linnapea saab ikkagi Sotsinovski? Kas nii?
  • "ttrust"
    Kört-Pärtel pingutas, mis ta pingutas, linnapea saab ikkagi Sotsinovski? Kas nii?

    tahad seda rohehullu linnapeaks?
  • "Fish"
    https://www.postimees.ee/7987086/sotsid-umbusaldavad-kolvartit-ossinovskile-terendab-linnapea-koht

    Uskumatu! Kas tõesti kõik need sõpradele ja "kolmandik sulas" hanked kõigel mida Tallinn tellib ja siin arendatakse saavad läbi?




    Kas "sidrunid" on meelest läinud? Või ämma kapi kilekotiraha? Ei see ei ole lõpp...vaid algus...
  • "Tervist Teile"
    "Fish"
    https://www.postimees.ee/7987086/sotsid-umbusaldavad-kolvartit-ossinovskile-terendab-linnapea-koht

    Uskumatu! Kas tõesti kõik need sõpradele ja "kolmandik sulas" hanked kõigel mida Tallinn tellib ja siin arendatakse saavad läbi?




    Kas "sidrunid" on meelest läinud? Või ämma kapi kilekotiraha? Ei see ei ole lõpp...vaid algus...

    Tundub, nagu Reform teaks, et peale järgmisi valmisi ootab ees mõned aastad opositsiooni. Selleks valmistudes on vaja hõivata traditsiooniline peamise opositsioonipartei toiduahela positsioon.

    Huvitav, et KE Noortekogu juhatuse liige manab Ratast, kuidas too olla süütut ja naiivset Kõlvartit korruptsioonile kallutanud Porto Franco asjas. Kogu artikkel näitab, et Keski pole enam eriti pinki jäänud.
  • "pahurik"
    "ttrust"
    Kört-Pärtel pingutas, mis ta pingutas, linnapea saab ikkagi Sotsinovski? Kas nii?

    tahad seda rohehullu linnapeaks?

    Rohepesu võimaldab ilma küsimusi tekitamata suuri summasid omadele kantida...
  • Kesk ja Ekre koos oleks päris lõbus.
  • "Fish"
    https://www.postimees.ee/7987086/sotsid-umbusaldavad-kolvartit-ossinovskile-terendab-linnapea-koht

    Uskumatu! Kas tõesti kõik need sõpradele ja "kolmandik sulas" hanked kõigel mida Tallinn tellib ja siin arendatakse saavad läbi?

    Sotsid on ammu linna nisa külge oma toiduahela ehitanud. Miski ei muutu.
  • nüüd kui on selge, et täna, pärast paarikümne aasta pikkust kannatamist, võim tallinnas lõpuks vahetub, tekkis mul veids nagu mingi stockholmi sündroomi moodi asi ... miks? ei ma ei armasta keskerakonda, kõlvartit, korbi, jurtšenkot ja teisi varaste partei linnavalitsejaid. aga ... pärtelpeetrid, madled, jevgenid ja nende kambajõmmid oma kesklinna munitsipaalmajade, rattaterrori, kõige mis liigub maksustamise, roheradikalismi, lõputu reguleerimise-kontrollimise-sanktsioneerimise-keelamise ja muu nende retoorikas kõlava sotsialistliku pasaga mõjuvad ka natuke hirmutavalt :)
  • Sotsid saavad täna korruptsiooni hukka mõista ja seeläbi tule enda pealt maha, aga tegelikult ju neil mingit motivatsiooni pole edukaid koalitsiooniläbirääkimisi pidada 3-4 partneriga. Seniks kuni uut linnavalitsust pole pukki hääletatud jätkab ju vana edasi. Rahulikult saab selle poolteist aastat ära tiksuda.
  • Kui see Narvas asuv tiblade arv kohalikus volikogus ka nüüd väheneks.....

Teemade nimekirja

Küpsised

Et pakkuda sulle parimat kasutajakogemust, kasutame LHV veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.

pirukas_icon